tintinluomukset (a) gmail.com

Kommentti olisi iloinen yllätys :-)
You can also leave comments in English :-)
Pode deixar comentários em português tambem :-)

tiistai 20. syyskuuta 2011

Sukka puussa


Kaksi teiniä lähestyy ja aloittaa keskustelun:

"Anteeksi, mut miks sä kuvaat tota sukkaa tuolla puussa?"
"Ei se oo sukka."
"No penaali sitten?"
"Noku mulla on sellainen blogi, jossa mä esittelen mun tekemiä käsitöitä."
"Ootsä ihan ite tehny ton?"
"Joo."
"Vähänks hieno. Myytsä niitä jossain."
"No ostaisitko, jos myisin?"
"En mä tiiä (Ostais se, tuumaa kaveri vieressä). Annatsä sen mulle?"
"En."
"No ei sitten."

Teinit lähtevät pois.


Keväällä tein Pen-penaalin ja tämä on sitten sen tyttöystävä Penny. Malli on muuten sama, mutta pituutta on pari raitaa vähemmän. Painoa neitokaisella on 74 g (ilman metalliosia) ja hän osallistuu KyJy-kilpailuun numerolla 6. Penny vihtyy puiden katveessa ja toivoo maailmaan rauhaa. Penny ja Pen varjelevat yksityisyyttään, eivätkä sen vuoksi suostuneet yhteiskuvaan lukuisista pyynnöistä huolimatta.

(ja mun on varmaan aika mennä unten maille....)

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

On ihana ja ihania nuo teinit...mulla on niitä muutamia täällä kotosalla :)

Lila kirjoitti...

Hauska Penny :)
Teinit on ihania myös <3

Marika kirjoitti...

Ihana ja hauska penaali!Niin että sama kysymys;myytkö noita? :)

Rakkauden talon Paula kirjoitti...

Hauska! Niin penaali kuin käyty keskustelukin!! :oD

Tanja kirjoitti...

Soma penaali. Kelpaiskohan tuommoinen omille joskus. Miettii hän. ;)

Hilkka kirjoitti...

Mä olin jo jo unohtanut, millaisia teinit ovat kun nuorinkin lapsista on jo kolmekymppinen.
Mukava penaali.

Pirjo kirjoitti...

=D Ihana penaali!

enkulin käsityöt kirjoitti...

On kyllä hauska Penny.

Auli kirjoitti...

Ihana! Ja kiva postaus:) Teinit on just tuollaisia!

Maikki kirjoitti...

Ihanan spontaaneja teinejä! :D

Ja hauska penaali myös :).

Anonyymi kirjoitti...

Hieno tyttöystävä on penille syntynyt!
totesi äitimuori

Mari kirjoitti...

Kylläpä on soma Penny ja ajatusmaailmakin kuin missikisoista :)

mustakissa kirjoitti...

Hauska "sukka puussa". Teinit ovat hauskoja ja niitä täältäkin osoitteesta löytyy muutama kappale..
Hauskaa viikonloppua!